Oldalak

Magamról

Saját fotó
Éltető erőm a népzene-néptánc öröme, s hogy ezt továbbadhassam másoknak. Úgy hiszem, mindez nem is könnyű feladat. Emellett igyekszem összeegyeztetni a tanítást,muzsikálást, versenyeket, családot,háztartást, s nem utolsó sorban kedvenc időtöltéseim egyikét, legyen szó gyöngyözésről, hímzésről. Íme, egy kedves idézet: "Van valami végtelenül csodálatos a zenében.Nem úgy hat gondolatainkra, ahogyan a szavak teszik; egyenesen szívünket, szellemünket szólítja meg, lelkünk legbenső magját és gyökerét. A zene megnyugtató és egyszerre felkavaró; nemes érzéseket ébreszt; könnyekké olvaszt bennünket..."

2011. április 21., csütörtök

Visszatekintő

A nagy húsvéti készülődésben kezem ügyébe akadtak korábban készült ékszerek, díszek, melyeket még februárban készítettem.

Februárban sokan várják már a Valentin-napot...mégha nem is igazán rajongok érette, mégis jött az ötlet, a fel nem használt karniskarikákból....Szeretem, ha vendégeinket már az ajtóra készített kopogató, dísz is örömmel várja. Egy ideje, nem csak ünnepekre, hanem valamilyes jeles napra is készítettem egy kis apróságot. Ím, így született eme szívecskés kopogató, melyet néhány fehér teklagyöngy, bordó pántlika és flitter tesz még kedvesebbé. Nem beszélve a közepébe lógatott zsákanyagból készült kis szivecskéről.




Egy kis gyöngy








S akkor legyen teljes az összhang, ukrán szíves gallér is készült, hozzáillő szolid fülönfüggővel:




Számomra a pihenést az jelenti, ha kikapcsolhatom gondolataimat, elvonatkoztathatok a tanítástól és kézműveskedhetek. Kezem ügyébe került egy régi, egérrágta zsák...


S elkezdtem kiszabni, varrni, s rengeteg kis szívecske készült belőle. Tűpárna, gyerekeknek meglepetés, ablakdísz, s aztán talán jut majd belőle az idei karácsonyra is :) Íme, egy kis "ízelítő" a mondhatni félkész kollekciónak... Ablakdíszjént szépen egymás alá felvarrtam őket, közben 1-1 gyöngyszem, dió, kukorica...igyekeztem természetes anyagokat felhasználni. Minta gyanánt nem maradhat el a tulipánt sem! :)




S eztán jöjjék ama meglepetés, mely nekem készült.... Kedvesem addig-addig kukucsált megettem, hogy elleste a gyöngyszövés fortélyait. Az ő keze mukáját dícséri a szíves szövött karkötő:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése